Esinemised ja loengud
ning praktilised töötoad

Vahepeal piisab mõnest heast mõttest ja põgusast kohtumisest!
Teet on digiturunduse ekspert ja TalTechi digiturunduse lektor, Nullist Turunduskooli kaasasutaja ja koolitaja juba 6 aastat. Lisaks ka Boost Yourselfi endine kaasasutaja (4 aastat ka tegevjuht). Enne seda oli Teet 10 aastat müügijuht erinevates ettevõtetes (sh Saku Õlletehas, HKSCAN Estonia). Teet on endine Euroopa Innovatsiooniakadeemia turundusmentor ja Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse liige.
Teedu teadmised: digiturunduse strateegiate loomine; äriarendus läbi targa turunduse; kasvustrateegiad; meeskonna juhtimine; e-poodide kasvustrateegiad; digitaalsete kanalite kasutamine äri kasvatamiseks.
Kati Torim on kliendikogemuse ekspert, endine Eesti Sisekaitseakadeemia enesejuhtimise lektor ja turunduspsühholoogia koolitaja. Viimased 1,8 aastat oli ta Boost Yourselfi turundus- ja kommunikatsioonijuht. Kati on teenindusjuhina käivitanud Kõue Mõisa, olnud Rohujuure ökokohviku arendusjuht ja kaasomanik ning auhinnatud privaatse coachingʼu-maja looja.
Alates aastast 2013 on Kati eristuva kliendikogemuse koolitaja ning olen õpetanud enda loodud programme nii Äripäeva Akadeemias kui ka sisekoolitajana erinevates ettevõtetes. Peale turunduse on tema suureks kireks inimese vaimne tööalane heaolu. Ta on kirjutanud kaks enesejuhtimise teemalist raamatut ning raamatute põhjal lõin pilootprojektina Eesti Sisekaitse Akadeemiasse uue õppeaine „Vaimne enesejuhtimine“, mida ka ise esimesel aastal õpetasin. Aine on tänaseni õppekavas.
Kati teadmised: tegutsenud sisekoolitajana üle 7 aasta; eristuva kliendikogemuse loomine ettevõttes; turunduspsühholoogia rakendamine igapäevases turunduses; digitaalne külalislahkus ja klienditeekond; eristuv copywriting ja reklaamide loomine; turundusjuhi enesejuhtimine; meeskonna süsteemid ja stressijuhtimine meeskonnas
“Oleme koos praktikutena teinud läbi müügilanguses olevale e-poele uue kasvu (kahe aastaga +80% käibe kasvu), oleme ellu viinud edukad rebrändimised, laiendanud turunduspsühholoogia kaudu uute kliendite arvu ilma turunduseelarvet suurendamata, ehitanud enda ettevõtetele digiturunduse edukaid strateegiaid, aidanud teisi ettevõtteid ja nende e-poode uute klientide leidmisega. Koos oleme koolitanud ja juhtinud enda meeskonda, nüüd oleme olemas sinu ettevõtte meeskonna jaoks.”
Kati ja Teet
Veebiloengud
( 1,5 TUNDI)
- "Kliendikeskne lähenemine ja 10 viisi, kuidas seda ka digikanalites rakendada"
- "Meeskonna juhtimine ja motiveerimine kaugelt – tulemuslikud koosolekud, töösüsteemid ja tagasisidestamine."
- "Läbipõlemise ennetamine läbi igapäevaste harjumuste – ajajuhtimisest powerlistideni!"
Praktilised töötoad
( 3 tundi)
- "SINU KLIENT JA TEMA TEEKOND" ehk klientide segmenteerimine, klienditeekonna kaardistamine ja digitaliseerimise süsteemid
- "KLIENDIKOGEMUSE ARENDAMINE" ehk ettevõtte eristuva kliendikogemuse leidmine, standardite sõnastamine ja sisekommunikatsioon
- "DIGITURUNDUS TOIMIVAKS" ehk ettevõtte digiturunduse kiiranalüüs, kanalite kaardistamine, sõnumite selgus ja tegevusplaan
Paneme loengud ja töötoad kokku ka vastavalt sinu valitud teemale.
veebiloengu HIND: 595€+KM
praktilise töötoa hind: 895€+KM