KELLELE?
Raamat on eelkõige mõeldud väiksemale või keskmise suurusega ettevõttele, kes soovib mistahes toodet või teenust digimaastikul edukamalt müüa, aga ka turundajale, kes tahab mõista digitaalselt turundamise suuremat pilti.
MIS PROBLEEMI SEE RAAMAT LAHENDAB?
Digiturundus ei ole ettevõtte jaoks enam ainult võimalus, see on vajadus. PÜSIÜHENDUS mudel on kokku kirjutatud selleks, et muuta mistahes toodete ja teenuste müük digimaastikul võimalikult lihtsaks ja aidata automatiseerida toodete ja teenuste müüki digimaastikul nii, et ettevõtte eest hakkaksid uusi kliente värbama brändisaadikud.
PÜSIÜHENDUSE MUDELIST:
✅ Räägime, kuidas kõnetada tundmatuid kliente ja mis viisil teha neist potentsiaalsed kliendid.
✅ Selgitame, kuidas teha potentsiaalsele kliendile reklaame nii, et see müügini viiks.
✅ Näitame ära, mis peaks olema toodete või teenuste lehel olemas, et klient kodulehele sattudes ilma ostuta ei lahkuks.
✅ Räägime, kuidas teha kliendist püsiklient.
✅ Selgitame, kuidas teha püsikliendist brändisaadik.
✅ ChatGPT promptid ( 70+ küsimust, mida küsida, et saada paremaid vastuseid)
BOONUSEKS CHATGPT TEADMISED:
On aasta 2023 ja õnneks on nüüd võimalus igal ettevõttel kasutada enda turunduses abilist ChatGPT-d, mis aitab mudeli töösse panna 10 x kiiremini ja 5 x soodsamalt. Autorid Teet Torim ja Kati Torim on turunduses ja müügis töötanud mõlemad üle 12-ne aasta ja kinnitavad, et nii vägevaid tööriistu nagu AI tööriistade lai valik täna turul on , nemad näinud ei ole. AI turunduses on siin, et jääda. Aga nagu ikka, vajab iga hea tööriist oskuslikku kasutajat, ilma õigete teadmisteta, on ChatGPT kasutamine kindlasti üsna segane, keeruline ja suhtleliselt kasutu.
Sel põhjusel on raamatusse kirjutatud sisse ka praktilise juhendi, kuidas ChatGPT-d kasutada, ning lisaks ka 70+ prompti, mida koheselt kasutada, et mudel “PÜSIÜHENDUS” tööle panna.