Suurem Pilt - Logo - Ikoon - Valge

Mis juhtub, kui digiturunduses kohtuvad praktilised teadmised digiturundusest, kliendipsühholoogia põhitõed, päris probleemide lahendamine turul ja uue ajastu töövahendid nagu chatGPT?

Sünnib midagi täiesti unikaalset – sünnib püsiühendus.

Digiturundus ei ole ettevõtte jaoks enam ainult võimalus, see on vajadus. Tahame sulle sinu toodete ja teenuste müügi digimaastikul võimalikult lihtsaks muuta ja selleks oleme kokku kirjutanud mudeli “PÜSIÜHENDUS”. 

Mudeli eesmärk on aidata sul automatiseerida toodete ja teenuste müüki digimaastikul nii, et sinu eest hakkaksid uusi kliente värbama brändisaadikud. Selleks, aga, et tundmatust kliendist saaks brändisaadik, on igas klienditeekonna etapis vaja teha kindlaid tegevusi, et mudel automaatselt tööle hakkaks.  

Õnneks on aasta 2023 ja sa ei ole enam üksi! Nüüd on võimalus igal ettevõttel kasutada enda turunduses abilist ChatGPT-d, mis aitab mudeli töösse panna 10 x kiiremini ja 5 x soodsamalt.


Autorid Teet Torim ja Kati Torim on turunduses ja müügis töötanud mõlemad üle 12-ne aasta ja kinnitavad, et nii vägevaid tööriistu nagu AI tööriistade lai valik täna turul on , nemad näinud ei ole. AI turunduses on siin, et jääda.

Aga nagu ikka, vajab iga hea tööriist oskuslikku kasutajat, ilma õigete teadmisteta, on ChatGPT kasutamine kindlasti üsna segane, keeruline ja suhtleliselt kasutu.

Sel põhjusel oleme raamatusse kirjutanud sisse ka praktilise juhendi, kuidas ChatGPT-d kasutada, ning lisaks jagame sulle 70+ prompti, mida koheselt kasutada, et mudel “PÜSIÜHENDUS” tööle panna. 

Raamat „PÜSIÜHENDUS” on 5-sammuline klienditeekonnamudel, mis õpetab sammhaaval tegema tundmatust kliendist brändisaadikut.

5/5

ChatGPT prompt´id olid super head. Olin tükk aega otsinud, et kes võiks mind minu turundusteekonnal aidata. Nüüd oskan ChatGPT küsida täpselt neid küsimusi, mis mul olid. Muu osa raamatust oli ka väga hea.  Aga kuidas siis päriselt kõiki neid asju teha – usun, et ChatGPT prompt´id aitavad õiges suunas edasi liikuda.

Kristin Juurmaa
Ronimistehas

5/5

Väga hea lugemine!! Väga sisukas. Kokkuvõtlik. Ei olnud liialt pikk. Lihtne leida õiget peatükki. Haldab väga palju erinevaid teemasid.

 

Sander Anni
Sinu Visioon 

5/5

See raamat tõi kahe jalaga maa peale ja avas silmad, mida võiksin enda äris teisiti teha. See on käsiraamat, mis peaks püsima avatuna iga edule orienteeritud ettevõtja/turundaja laual, kuni raamatus toodud teekond on praktikasse pandud. Raamat aitas mul tuua fookuse parema püsikliendikogemuse loomisele ja avas positiivse tagasiside kanalid. Tööpõld õpetuste rakendamisel on veel lai ja olen põnevil, mis tulemusteni seda materjali rakendades jõuda õnnestub. Aitäh, et selle nii lihtsalt ja selgelt paberile panite!

Liina Ostumaa
Assistendikool

5/5

Tublid, et andsite välja eestikeelse turunduse raamatu! Klienditüüpidele DISC mudeli kaudu lähenemine oli siit saadud kõige suurem väärtus. Samuti promtid.

Jane Helandi
JS Koolitused OÜ

5/5

Lihtne lugeda, aga samas nii informatiivne! Leian, et raamatul oli väga hea ülesehitus. Kõik, mis kirja oli saanud, oli tõsiselt informatiivne! Mina olen alles alguses turunduse õppimisega ning mul oli seda igatahes väga hea ja kerge lugeda. Chatgpt promptid olid kindlasti ka väga heaks boonuseks. Laenutasin raamatu raamatukogust, kuid arvan, et võiks täitsa osta endale – usun, et sirviksin mingi aja pärast hea meelega uuesti!

HANNA JUURMAA 

5/5

Sisu loomine on 20% tööst ja 80% on selle sisu inimesteni viimine! Hetkel õpin turundust ja ei kahetse, et soetasin endale selle raamatu. Raamatus on väga hästi lahti selgiatud erinevaid turundusega seotud teemasi. Lisaks on kaante vahel ka väga palju häid nippe ja tõsielulisi näiteid, mis annab raamatule väga palju juurde. Kasutan raamatus olevaid teadmisi edaspidi nii koolis kui ka tööturul. Aitäh!

Laura Kõvatu

5/5

Väga loetavalt kirjutatud raamat. Soovitan kindlasti lugeda, väga õpetlik raamat. Ja on kirjutatud Eesti turu eripärasusi silmas pidades.

TAMBET NUGIN
Mõnnakas

5/5

Klient on kõige olulisem – paku päris lahendusi, õpi oma klienti tundma ja suuna sisu vastavalt tema valmidusele sinu brändiga suhestuma. Kõige kallim on kliente leida ja saada, seega kui nad sul juba on, siis tee kõik selleks, et nad ka jääks.

Suurepärane ülevaade, kuidas peaksid turunduse erinevad osad selles suures ökosüsteemis töötama. Annab väga hea aluse turundusstrateegia ja plaani loomiseks.

KÄROLIN OKK
KO Project OÜ

5/5

Väga väärtuslik raamat! Loetud raamatu laenutasin raamatukogust, kuid ilmselgelt on mul koju riiulisse seda raamatut tarvis, et vahepeal avada ning meelde tuletada vastavad aspektid. Soovitan uuesti läbi lugeda iga poole aasta tagant. Raamat ei räägi mitte ainult turundusest vaid ka ettevõtlusest üldiselt, kuidas hoida ja väärtustada olemasolevat klienti ja seda tehakse tänapäeval suht vähe!

URSEL
Project OÜ

5/5

Kokkuvõtvalt on püsiühenduse mudel hästi üles ehitatud, väga hea järgida ja struktuuri töösse rakendada. Väga hästi kirjutatud ja ülesehitatud raamat. Hea, lihtne ja paeluv lugemine.  Turundusest saab väga palju teadmisi ja näpunäiteid juurde ja loetud kohe ka töös rakendada. Püsiühenduse mudel teeb klientidega tööd tehes pea selgemaks, keskendudes olulisemale.

JAANIKA SKILLER

Raamat on eelkõige mõeldud väiksemale või keskmise suurusega ettevõttele, kes soovib mistahes toodet või teenust digimaastikul edukamalt müüa, aga ka turundajale, kes tahab mõista digitaalselt turundamise suuremat pilti.

Raamatus katame ära järgmised teemad: